phone_round.svg
SEKRETARIAT
15 841 67 03

Obsługa administracyjna osób niepełnosprawnych

Zasady obsługi administracyjnej osób niepełnosprawnych.
1. Pacjent lub petent niepełnosprawny chcący dokonać czynności w komórkach zlokalizowanych w budynku Administracji winien zgłosić się do Izby Przyjęć.
2. Izba Przyjęć powiadamia pracowników danej komórki o oczekiwaniu pacjenta w Izbie Przyjęć, na załatwienie sprawy administracyjnej. Pacjent oczekuje na przyjście pracownika administracji w holu Izby Przyjęć.
3. Pracownik komórki organizacyjnej w Administracji przychodzi do Izby Przyjęć i obsługuje osobę niepełnosprawną w pokoju Pielęgniarki Oddziałowej zachowując zasady ochrony danych osobowych i Polityki Bezpieczeństwa Informacji.

psim_small.jpg

© 2021 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

Ta strona używa plików cookie. Korzystając z niej zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, zgadzasz się na ich używanie. Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.